MET AANDACHT VOOR DE SPORTER

GRONINGER TENNISSCHOOL

Senioren zomer 2024

In de week van maandag 1 april starten de nieuwe zomerlessen. Deze  worden gegeven op de buitenbanen van het tennispark GTV van Starkenborgh in Groningen.

Alle lessen en trainingen worden georganiseerd door de Groninger Tennisschool en vallen onder de verantwoordelijkheid van de Groninger TennisSchool.

Op het moment van schrijven zal het het trainersteam zo goed als zeker bestaan uit: Paul van Lier, Vasilis Kapantaidakis, Willie Nijborg en Alwin Visker. Nieuw in het trainersteam zijn Koen Buurlage en Jasper Visker. Rieks Zijlstra zal zeer waarschijnlijk nog niet klaar zijn met revalideren en verschijnt hoogstwaarschijnlijk wat later in het seizoen voor de groepen.

Materiaal (rackets en ballen) is aanwezig.

Aangezien we gravel- en kunstgrasbanen hebben is het gebruik van tennisschoenen verplicht en raden we die ook aan  ivm een betere stabiliteit die gevraagd wordt bij een sport als tennis.

Hieronder een overzicht:

Volwassenen overdag zomer 2024

Groepen van  4 en 8 personen op de volgende dagen:

• maandag en vrijdag van 9-14 uur
  • woensdag 9 tot 14 uur
  • bij voldoende aanmelding ook donderdagochtend

Leskosten zijn in een groep van 4:  €269,-  p.p. per serie van 18 lessen.

Leskosten zijn  in een groep van 8: €169,-  p.p. per serie van 18 lessen.

Opgave geldt dus voor het gehele zomerseizoen 2024 van april t/m september.

De indeling wordt gepubliceerd via de Whatsapp-groep: GTS mededelingen.

Wanneer je daar nog niet in zit dan graag op de bovenstaande link klikken. Dit werkt het makkelijkste wanneer je dit op je telefoon doet. Mocht het niet lukken dan graag op de WhatsApp button rechtsonder klikken en een verzoekje sturen.

Volwassenen ’s avonds zomer 2024 (vanaf 18.00 uur)

GROEPEN VAN 4 VOLWASSENEN

De lessen worden gegeven in groepjes van 4 personen op één baan. Hiervoor zijn in eerste instantie de volgende uren gereserveerd:

• in principe alle avonden (behalve weekend) vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur, afhankelijk van de beschikbaarheid van de banen en het animo
  • de reeks bestaat uit een serie van 18 lessen van 1 uur

Leskosten zijn in een groep van 4 op éen baan:
  €269,-  p.p. per reeks van 18 lessen.

Vanaf eind mei/begin juni komen er uren vrij voor nieuwe groepen voor een reeks van 9 keer.

Leskosten zijn in een groep van 4 op éen baan:  €183,-  p.p. per reeks van 9 lessen.

De indeling wordt gepubliceerd via de Whatsapp-groep: GTS mededelingen.

De inschrijving voor de winter sluit op zondag 24 september.

COMPETITIE-TRAINING VOOR COMPETITIESPELERS (CT)

Voor de wat meer ervaren spelers en competitiespelers zijn er een aantal trainingsgroepen. Competitiespelers worden hier automatisch voor ingedeeld. Wanneer je niet mee wilt trainen in het voorjaar dan dien je je af te melden voor publicatie

Alle competitiespelers krijgen hier een app over. Hierin staat tevens hoe je je kunt terugtrekken voor deze trainingen.

• maandagavond 19, 20 en 21 uur
  • dinsdagavond 19, 20 en 21 uur
  • woensdagavond 19, 20 en 21 uur
  • donderdagavond 19, 20 en 21 uur
  • vrijdagavond 19, 20 en 21 uur

Groepen bestaan uit 8 spelers (2 banen) en worden zoveel mogelijk op niveau en met teamgenoten ingedeeld.

Trainingskosten zijn in een groep van 8 op twee banen:  €79,-  p.p. per serie van 9 trainingen.

De indeling wordt gepubliceerd via de Whatsapp-groep: GTS mededelingen.

Wanneer je daar nog niet in zit dan graag een appje naar Alwin 06-81463165. Voor een snelle aanmaak van een app kun je de button rechtsonder gebruiken.

PRIVE LESSEN

Verder is het ook mogelijk om 1 op1 of 1 op 2 lessen te krijgen. We rekenen hier €52,50 per lesuur voor. Dit is exclusief baanhuur wanneer dit in de ballonhal plaatsvindt.

Bij interesse graag even contact opnemen voor de mogelijkheden qua lengte van de reeks. Ook hier graag weer de WhatsApp button rechtsonder in beeld gebruiken.

Lesweken zomer 2024

Privé-trainingen

Belangstelling voor een kortere serie privé- of tweetal-training. Als je deze mogelijkheid aankruist, nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

BELANGRIJKE INFORMATIE

De genoemde tijden zijn onder voorbehoud van voldoende aanmeldingen.
Instromen in bestaande lesgroepen is mogelijk, indien er ruimte is in de betreffende groep. Afwijkende arrangementen zijn mogelijk (bijvoorbeeld bij onregelmatige werkzaamheden).

SAMEN WERKEN WE
AAN JOUW SKILLS

TROTS OP ONZE SAMENWERKING

HEAD vindt haar oosprong in Baltimore, waar het bedrijf al in 1950 is opgericht. HEAD is het allereerste bedrijf dat met het idee van een versterkte tennisracketframe van aluminium kwam. Na de introductie van deze succesvolle innovatie tijdens de US Open in 1969 groeide het bedrijf in één klap uit tot een wereldgigant. Vandaag de dag is HEAD een populaire speler op het gebied van alles wat met tennis te maken heeft. Van kleding tot rackets en van tassen tot accessoires; HEAD heeft het allemaal!